Julegavepakking og litt panikk…

«Gaver av tid og kjærlighet er i sannhet de grunnleggende ingrediensene i en virkelig god jul.» ~Peg Bracken

Ja visst er det noe i disse visdomsordene tenker jeg mens jeg pakker inn hjemmestrikkede gensere til gutta mine. Yngste sønn ringte meg på formiddagen og var klar for å hente/bringe julegaver og jeg fikk plutselig panikk. Hjelp…jeg har ikke pakket inn en eneste julegave. De ligger hulter til bulter her og der etter at jeg har gjemt dem bort i skuffer og skap i løpet av høsten og vinteren som har gått.

Jeg sa til meg selv: ro ned et par hakk nå farmora og kos deg med denne koselige juleoppgaven. Noe jeg gjorde. Nå er jeg ferdig med å pakke inn alle julegaver bortsett fra en gave som jeg ikke har fått enda. Den er bestilt på nettet. Er nesten litt redd den ikke kommer i tide. Posten har allerede vært her i dag og det er bare en mulig dag igjen å få den. På lillejulaften. Fikk mail i går om at den er på vei, så jeg krysser fingre og håper! Men men … det blir ikke feil å få en hyggelig romjulsgave heller eller?


Jeg har sydd på Kragerø-merkelappene og synes den ble riktig så staselig å se på. Gleder meg til å se gutta mine ha dem på!

Kokeboka til Ida Gran-Jansen blir også å finne under juletreet i år.

…og penger blir aldri feil.


PS: jeg har ikke fortalt venner, bekjente eller familiemedlemmer om at jeg er aktiv på bloggen – så jeg regner med at de ikke vet hva dem får selv om jeg deler det her 🙂

Ha en flott førjulstid.

Varm førjulsklem fra denne farmora

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg