Morgenens bloggere…

«Når du står opp om morgenen, kan du tenke på hvilket dyrebart privilegium det er å være i live – å puste, å tenke, nyte, elske.» ~Marcus Aurelius

Det var visdomsord som gikk rett i sjelen min i dag. Jeg kjenner jeg lever, jeg er glad, jeg er motivert og inspirert som vanlig etter å ha nytt eks antall kaffekopper og lest igjennom noen blogger på morgenen. Selvsagt vil jeg referere til de som falt i smak denne morgenen også 🙂


Først er vår alles Sophie Elise som har blogget om suprise-party. Hvor herlig må ikke det ha vært? Jeg har lest kommentarer i hennes blogg de siste dagene og tenkte når jeg leste om overraskelsen at: dette fortjener ho. Og for en herlig kjæreste og pappa ho har.

Tenker at jeg er glad jeg har noen år på baken og ikke bryr meg om mulige nett-troll fordi jeg følger SE og unner henne alt godt.

Neste er selvsagt kokkejævel med historien om Alvins mulige utroskap. Stakkars Alf. Alvin ble regelrett tatt med buksa nede 🙂

To bloggere som jeg ble følelsesmessig grepet av på morgenen er innlegget til granhaugsilje om detaljer om forhold med vold og bloggeren Lillysverden om innlegget jeg er en intens elsker.

 

Tanker: jeg synes bloggere bør være mye flinkere til å fremme andre bloggere. Sammen er vi sterke. Sammen er vi dynamitt. Derfor liker jeg å fremme innlegg som har fenget meg og ikke minst linke til disse bloggerne.

Nå skal jeg gjøre meg klar til et lite Sverigebesøk. Shoppe litt før julen ringes inn! Jeg har gjort klar et innlegg om Soneterapi og Nervesystemet som blir postet kl 10. Enjoy 🙂

Det er forresten vintersvolvær i morgen. Hvor deilig er ikke det å tenke på at vi går mot lysere tider igjen? Jippi og juhuuu 🙂

Ønsker dere alle en fin førjulstid

Varm førjulsklem fra denne farmora

~maien~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg